Tröttighet är min vardag

Jag kan seriöst inte vara normal. Sov cirka 7-8 timmar inatt och det är ju självklart att jag ska känna mig helt jävla fucking död hela jävla fucking dagen. Orkade knappt göra någonting men trots det kämpade jag mig igenom dagen och lyckades göra en del. Ligger efter som fan på samhälle/psykologi arbetet och jag har knappt nån tid med tanke på alla träningar. Eller jag skulle haft tid om jag inte hade varit tvungen att sova bort hela eftermiddagen varje dag efter skolan. Bara att kämpa på och hoppas på det bästa.
Fick reda på att jag ligger mellan VG och MVG i företagsekonomi. Nu får vi hoppas att jag får bra på den sista uppgiften så att det blir ett underbart MVG till slut. Jag lägger för lite kraft på inlämningsuppgifter tydligen, men jag brinner för dom stora uppgifterna. Det var vad han hade o säga om mig.

Förutom att jag är cptrött så har jag träningsvärk typ överallt också. Inte så mycket iofs men ändå lite, är helt trött i benen också. Träningen ikväll kommer inte bli trevlig om det fortsätter regna så som det gör nu. Då blir det bara blött och blaskigt och äckligt och tråkigt. Men som sagt, det skadar ju aldrig att hoppas.

Till den personen som vägrar säga vem den är;
Jag skrev i inlägget att det är jättetrevligt asså så många läser min blogg. Och jag har även skrivit ett antal gånger hur roligt jag tycker det är att folk gör det, så det verkar inte som om du har koll på dig själv riktigt.
Men om du är så hemlig så kan du få fortsätta få vara det, för helt seriöst orkar jag inte bry mig om någon annan än mig själv längre.

Fan vad jag längtar till sommaren. Inte långt kvar nu. Jag ska sitta och glo på VARENDA match i fotbolls-EM, och sen ska jag bara njuta av att vara ledig och slippa fittskolan. Hoppas att det blir underbart väder också, i alla fall under Gothia. Helvete vad jag längtar till Gothia. Det kommer lätt bli sommarens höjdpunkt, fast det är ju iofs det enda jag har planerat. Någon som vill rymma iväg på en solsemester nån vecka kanske? Hör av dig i sånna fall.

Jag försov mig imorse så jag hann inte äta någon frukost. Det har förstört hela min dag, med hjälp av tröttheten såklart. Är jättehungrig nu men ska inte äta förän kl 17.30. Vilken tur att jag ska gå och lägga mig nu då så slipper jag känna av hungern.

Den personen som kan förklara för mig varför i helvete man ska åka ut till HANINGE och orientera en hel jävla fittdag får fan vad som helst.
Jag hatar orientering, det är det värsta som finns! Så jävla sjukt enormt tråkigt så man bara har lust o hänga sig i ett träd eller nåt. Funderar seriöst på att skolka, men eftersom mitt MVG i idrott lär försvinna då så kommer jag antagligen åka ut dit ändå, så duktig som jag är. Fast jag ska nog fuska lite, sånt måste man få göra när det gäller orientering.

Ännu en gång börjar jag bli trött på människor. Varför, varför varför?! Varför är människor såna idioter? Varför är människor så egoistiska? Varför är människor så som dom är? Usch vad jag hatar allt och alla just nu. Det enda jag vill är att lira fotboll, och att det blir bra väder såklart.

Skoldagen igen. de va några jävla socialdemokrater i skolan som shibbade. Jag gick fram och drev med dom och så började dom snacka massor. Till slut kom jag och en av dom fram till att om 14 år ska vi ha avskaffat alla räntor på alla lån. SUG PÅ DEN!
Nu när jag slutade gick jag upp på trean och snackade med en lärare. Sen när jag ska gå ut och ta mig till bussen ser jag att det sitter en tjej helt ensam och läser en bok. Såklart det är tjejen jag har varit hemligt förälskad i, i ett halvår nu, som sitter där med kortaste shortsen och visa sina sjukt underbara ben, och med en rosa tajt topp. Jag tappade andan asså. Om jag inte va så jävla äckligt feg kanske jag kunde gått fram och snackat med henne, men nejdå, såklart min idiotiska personlighet ska stoppa mig. Kommer aldrig få en sån chans igen. FAN !

Nej nu orkar jag inte skriva mer även fast jag har jättemycket att få ut. Måste gå och sova en stund och sen laga mat, kanske hinna plugga lite också så jag blir av med skiten. Kommer kanske med ett inlägg senare efter träningen.

Bamsekramisar! <3

Kommentarer
Postat av: tove

Haha ett halvår?
kan man va kär i tå stycken samtidigt? nää, eller? ;/

2008-05-20 @ 22:48:09
Postat av: Oerfaren

Går inte o förklara ;D

2008-05-20 @ 22:56:35
Postat av: tove

Okej, men jag tror jag förstår ;)

2008-05-20 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0