Väldigt lugn dag

Ja dagen började med lite utvärderingar av några kurser på mentorstiden. Efter det fick vi se klart på filmen på psykologin, för att sedan ha håltimme i 3 och en halv timme. Eller det var typ bara jag och 2 andra, lite konstigt med massor grupper och så. Jag satt i alla fall i biblioteket hela tiden nästan och förberedde min redovisning i svenska. Måste säga att det gick sjukt bra! Kände mig jättenervös innan men det gick bättre än väntat ändå. Det blir alltså två grymma redovisningar på två dagar. Fan jag börjar få riktigt bra koll på det här.
När jag slutat åkte jag hem med söt Gårde och så lagade jag lite mat. Så nu har jag ätit och sitter bara och väntar på att dra till matchen. Samling om en timme, ska nog gå och packa ner grejerna alldeles strax.
Är taggad som fan, speciellt med tanke på att det ska komma några vänner och titta, sötisar ni är.

STUVSTA IP, IKVÄLL, 20.00 !!
För er som är intresserade dvs. Det är underbart väder så glid ner och njut.

Nu har jag absolut ingenting kvar i skolan längre den här terminen. Ni anar nog inte hur otroligt skönt det känns efter det här enormt jobbiga första året på gymnasiet. Ska bli underbart med sommarlov. Njuta av fint väder, lira boll, se på EM och hänga med polarna i två månader. Och sen får jag inte glömma Gothia heller. Kommer bli underbart i sommar.

Det enda bekymret jag har just nu är att min ljumske är typ helt förstörd. Har sjuuukt ont men jag tänker spela ändå för jag är så jävla taggad så det inte är sant. Lite negativt också att planen är torr men det är sånt man får ta.
Nu förväntar jag mig ni som läser kommer och kollar på min match!

Har inte så mycket mer att skriva just nu, är nervös inför matchen så jag ska nog gå och packa och leka lite med bollen. Wish me luck!
Kommer antagligen med ett inlägg efter matchen, beror på hur det går.
Puss sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2008-05-28 @ 21:20:16
Postat av: Oerfaren

Okej nu börjar det här bli lite läskigt

2008-05-28 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0