Varmt väder, chilldag

Det var väldigt bra väder idag, för er som inte visste det.Till en början hade jag skittråkigt men sen tog jag ut min kära cykel och cyklade till Joakim och Marcus, sen drog vi och lirade lite fotboll på Stuvsta IP. Vi diskuterade även vad vi har för problem i laget. Lite gosigt sådär. Har inte gjort så värst mycket mer idag. Låg nyss och tittade på u21 landskampen mellan Sverige-Portugal. Sverige är faktiskt rätt duktiga, till min stora förvåning.

Vi måste verkligen vinna matchen på onsdag, annars tappar vi typ all chans på att hänga med i toppen. Men hemmaplan brukar alltid kännas bättre, så nu får vi bara hoppas att alla ni läsare hjälper till och önskar oss lycka till. Om jag nu har några läsare kvar för det verkar inte vara så värst många som läser längre, men det är för er trogna sötisar jag skriver, det vet ni.

Måste ta och plugga lite senare, förbereda redovisningar. Det är det enda vi har kvar innan sommarn typ; 1 redovisning i svenska och 1 redovsning i företagsekonomi. Det ska nog gå bra.

Fattar inte vad som har hänt med ungdomen asså. Igår kväll satt jag och grabbarna o chillade i skeppsmyreparken. Så kommer några fjortis 92or (Inte du Sophia) fram och frågar om vi har lite sprit att ge dom. Nej säger vi snällt och fortsätter med det vi höll på med.
Då fortsätter dom tjata och så säger en av dom; "Men snälla vi behöver bara liiite sprit, vi vill tända brasan"
Vad fan har hänt med alla ungdomar som skaffade sprit för att dricka det? Förstår mig inte på folk längre.
På tal om folk. Helvete vad jag är irriterad på dom flesta asså. Dom som inte irriterar mig, ni är underbara, men resten kan nästan dra åt helvete asså. Kommer seriöst bryta ihop snart, fast det beror inte bara på andra människor, det beror en hel del på mig själv också. Är så sjukt irriterad på mig själv just nu så jag bara har lust o hoppa ut ur fönstret.

Kommer missa Sverige landskamp mot slovenien imorgon för jag ska träna med b-laget. Lite surt sådär.
Men nu börjar andra halvlek av u21-matchen.
Vi hörs <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig

2008-05-25 @ 20:28:57
Postat av: Oerfaren

Jag skulle vilja säga att jag saknar dig också men jag vet tyvärr inte vem du är

2008-05-25 @ 22:09:22
URL: http://oerfaren.blogg.se
Postat av: Anonym

men jag saknar dig ändå även om jag inte borde

2008-05-26 @ 17:39:09
Postat av: Oerfaren

Klart du borde. Säg bara vem du är så löser vi det :)

2008-05-26 @ 22:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0