Wtf

Va bara tvungen o dra ett snabbt inlägg på grund av dom tre kommentarerna i inlägget innan detta.
För det första vill jag bara säga:
Malin Carlsson du är helt underbar, vem du än är. Den där behövde jag verkligen, även fast jag är hur sur som helst så började jag garva så fort jag såg din kommentar, så kom gärna med flera.
Och till dom andra två kommentarerna; Läste ni ens inlägget innan ni kommenterade? Det verkar inte så över huvudtaget i alla fall.
För tredje, vad är det med unga mammor och min blogg? Verkar ju som om många yngre mammor hört talas om min blogg, hahaha.

Förresten, är så trött just nu så jag antagligen kommer somna på bussen till matchen, får väl be någon trevlig prick på tåget att väcka mig innan jag ska av.

Chris du är söt, bara så du vet <3

Till er andra, wish me luck <3

Kommentarer
Postat av: Carro

lycka till! :)

2008-05-21 @ 18:55:58
URL: http://carolinebergquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0