Ångest !


Ja jag har en himlans massa ångest. Har typ 2 prov och 2 arbeten den här veckan som kommer och jag varken kan eller orkar plugga till något av det idag. Är så jävla trött!


Skulle ju ut igår men det sket sig så va uppe hela natten med några, inte bra.
Är helt jävla död i kroppen efter träningen idag också.


Har lyssnat på en gammal goding hela helgen, fyfan vilken underbar låt!




Många på sjödalsbloggen som verkar ha något emot mig, och även många som tror att det är jag som skriver den. Haha! Ni är bara för roliga! Jag är sötast och det finns inget ni kan göra åt saken, sådeså!


Shiiiiiiit nu börjar ju Palermo - Milan!
Kom igen nu Pato, sätt dit den och se till så vi vinner, ankjävel! <3<3<3<3





Ciao<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0