Chilldag


Blev inte så mycket gjort i skolan idag faktiskt.
Naturkunskap där vi gick igenom osmos o annat skit, lyssnade inte så mycket. Men jag hittade ett låtsas knä i ett skåp som var lite intressant. Tror jag listade ut vad det var som brast i mitt knä.


Här är alltså ett knä sett bakifrån, och det inringade var det som gick av. Inte skelettet alltså, utan det som är rosa inom den gula ringen. Smärtorna var hemska!




The drones all slave away, they're working overtime !!


Efter naturen hade vi psykologi i 40 minuter, men först fick vi bara fråga om arbetet som ska in imorgon, eller aa i helgen da, och sen så delades vi in i grupper och gjorde en liten samarbetsövning som var jätterolig!

Därefter på lunchen satt jag med massor tjejer i klassen och åt, och jag kan ju säga att det var en himlans massa intressanta saker som diskuterades, haha!

På idrotten fick man välja mellan pingis och att vara på gymmet. Jag valde gymmet för jag ville göra klart gymlappen, vilket jag lyckades med, och sen ville jag även träna knät. Känns skönt att få köra med vikter också. Blev även en hel del armar och rygg, så lite nöjd känner man sig allt !

En mysig torsdagsfika senare satt vi och väntade på fekläraren ett bra tag, och sen när hon kom gick vi bara igenom vad vi ska göra på temaveckan nästa vecka, sen fick vi dra. Jag och Sebbe satt dock och läste halva häftet vi fick som ska vara läst till måndag, känns bra faktiskt.

Nu ska jag fortsätta med psykologiarbetet. Att jag sätter igång vid 9 istället för 12 som jag brukar är ett stort kliv i rätt riktning skulle jag vilja påstå!

Ciao<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0