Duktigt Åsa !


När vi slutade idag stod jag med några tjejer i klassen utanför våra skåp och snackade.
Så började vi först prata om en tjej, och sen började vi diskutera lite andra saker. Jag sa att jag ville prova på hur det var att ha en fitta, och tjejerna ville veta hur det kändes att ha en snopp.

När vi började gå blev det tyst i några sekunder, och sen;
Bobo; - Amanda vad ska jag göra?
Åsa; - Du kan operera dig!

Amanda&Bobo; ...... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

Herregud asså, de va dagens höjdpunkt! Tack Åsa ! :)

<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

torr du är

2008-11-26 @ 23:03:14
Postat av: Bobo

okej, berätta mer

2008-11-27 @ 16:41:32
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0