Fan !


Fick G på matteprovet. Kändes ändå rätt skönt med tanke på att typ 8 pers i klassen fick IG. Men om jag hade löst en g-uppgift till som va rätt enkel nu när jag kollade på den efteråt, så skulle jag kunnat få VG, känns väldigt surt, men sånt får man ta.


Försökte plugga på 3-timmars håltimmen, fick en del gjort men inte så mycket som jag hade tänkt. Orkade inte helt enkelt. Däremot hade jag lite roligt när Tove tog Marcus väska och lekte lite, men det resulterade bara i att hon såg väldigt nördig ut, Synd att jag inte hann ta kort när det såg som värst ut;




Kommer bli en himla massa pluggande den här veckan. En ny psykologigrej som ska in på fredag, så ett par helnätter lär det nog bli. Men inte idag, för jag är redan jättetrött och ska på träning en timme. Hoppas att jag kan läsa ut megahäftet idag i alla fall.

Dessutom går man hela tiden runt och hoppas på att få jobbet, och just därför så fortsätter ju Sebbe tjata om att jag ska med honom till Thailand. Får se hur det blir. Känner inte riktigt för att missa två veckor i skolan, men samtidigt skulle det vara helt underbart att komma iväg nånstans ett tag.


Tjejerna kände för att skoja till det lite på naturkunskapen;



Har så jävla träningsvärk i baksida lår i båda benen, efter fotbollsträningen igår. Inte bra!
Nej nu blir det lite plugg innan innebandyträningen.
Ciao<3


Kommentarer
Postat av: abri

ladda upp bilden på helena!!!!!

2008-11-17 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0