Fredaaaaaaag

Helt jävla seg dag idag asså.
Som vanligt när jag sover mer än 5-6 timmar så blir jag jättesupermegatrött heeeela dagen. Inte najs. Som tur var så hade jag mina två sötnowsar som stöttade mig. Fick ändå en hel del gjort.

Gratis "svartingbollar" (vet inte vad som heter, typ delicatobollar med chokladströssel) i cafeterian också, mysigt.

På eftermiddagen åkte jag med mamma och lämnade in min kamera, köpte ny mobil och nya linser. Glömde dock köpa hörlurar, fan!

Nu på kvällen va jag hos Jocke med några och gosade lite. Hoppas på att det händer någonting roligt imorgon, jag vill ut!

Ska sooova nu.

Puss, speciellt på dig! <3

Kommentarer
Postat av: tmL

Du kan ju iaf vara så snäll att du skriver tmL istället för jocke baby

2008-11-29 @ 15:38:16
Postat av: Bobo

Never !

2008-11-29 @ 17:17:00
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0