Fucka uuuur!

Matteprovet igår gick åt helvete. Precis som Fekprovet kommer gå på torsdag.
Kunde liksom alla tal i boken , men sen på matteprovet så kunde knappt någon i klassen något tal. Känns ju bra!


Fek har vi inte haft på 2 veckor förän idag, så allt har liksom sipprat ut ur huvet. Har pluggat en bra stund idag, ska fortsätta snart.

Som tur var så hade vi lite trevligt på Fek-lektionen ändå:
Till exempel när jag och Lukas kände för att leka fjortisar, han blev dock sötare än vad jag blev;


Fredric va dock inte lika taggad på att leka fjortis..



Måste bara säga att dom där två grabbarna är helt underbart sköna! Måste vara bland dom mest klockrena personer som finns! Älskar er! <3



Vafaaaan händer annars då? Inte så mycket, mest plugg, chilla runt i skolan. Många söta 92or att titta på, och det är väldigt mycket roligare nu när skolkatalogen har kommit och man kan spana in alla. Många fuckfaces också, vilken även det är roligt!

Juste sebbe frågade idag om man ska med till Thailand. Hur najs hade inte det varit? Får dock inte det för mor min, vilket är lite tråkigt, men jag förstår henne.



Det känns som att jag lever ett alldeles för tråkigt liv. Träna är visserligen bland det roligaste som finns, och plugg är ju något som måste göras, men vafan jag vill att det ska hända mer saker i livet, vilket det aldrig gör. Känns så rutinmässigt att bara dra till skolan, komma hem o plugga, träna, plugga och sova.
I WANT SOM ACTION DAMN IT!

En liten söt bild, med sebbes hand som flippar bakom mig;




Det är så synd att man hela tiden måste ta rätt beslut för att kunna vara nöjd med sig själv i framtiden



Tänkte skriva någonting mer men nu fick jag total hjärnsläpp. Lika bra det. Ska lira lite fifa och sen fortsätta plugga.

Vi hörs domani<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0