Fucking tired


Är så jääävla trött. Jobbade ändå på bra på engelskan, vann 2 "arguments" mot Åsa och Fredric, weeiiii!
Matten gick inte lika bra, chillade mest. Sen vare småföretagande. Vi gjorde en gruppuppgift för några månader sen som man kunde få högst VG på , och det var precis vad vi fick så det var najs.
Sen var det bara att jobba på tills vi slutade för dagen, svenskan var nämligen inställd. Skönt.

Måste plugga lite FEK idag och sen jobba en hel del på Psykologiskiten. Skrev rätt mycket inatt men det var bara g-delen, som inte ens är klar ännu. Men för att göra det så måste jag först ta och sova en stund.

Sverige lirar mot Holland ikväll. Träningsmatch vilket innebär att det blir tråkig match, men ändå roligt att se några nya spelare få lite speltid.

Marcus berg; killen är i grym form, hoppas han får lira mycket!





Finns inte så mycket mer att säga just nu.
Kul att sjödalsbloggen är igång igen.

Och du otroligt söta tjej i skolan som jag inte kan få nog av, kommer du någonsin att lägga märke till mig?

Potatisgratäng till middag, YES!!


Ciao<3



Kommentarer
Postat av: broman

vaaa är bloggen igång? Den funkar inte för mig :O

2008-11-19 @ 21:55:54
URL: http://boegman.blogg.se/
Postat av: jessica

vem flickan :)

2008-11-19 @ 22:07:15
URL: http://jessicaadarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0