Illa Bobo, illa !


Nej sitter jag och skäms en hel del faktiskt. Har inte uppdaterat bloggen på nästan två dagar!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag har helt enkelt inte orkat!
Känns så dåligt, speciellt nu när det har varit över 40 läsare dom senaste dagarna. Men jag ska skärpa mig jag lovar!


Igår gjorde jag inte så hemskt mycket, drygade kvar i skolan ett par timmar o träffade en vän sen. Satt vid datorn när jag kom hem, kollade på idol, och sen efter idol så var det nya Beverly Hills, och i brist på annat att göra så tittade jag på dubbelavsnittet. Skäms för att säga det, men det var en väldigt bra serie faktiskt ! Jag gillar såna High School/Collage filmer och serier. Direkt efter det så var det Taxi 3, vilken är en klassisker, så den var man tvungen att se. Därefter var klockan väldigt mycket och jag skulle upp tidigt så det blev slagg.

Många nya ansikten



Min kamera har gått sönder, fan vad irriterande!


Idag vaknade jag upp klockan 9 och såg att det var en himlans massa snö ute. Triiiiiiist! Skare vara snö så ska det vara riktigt jävla snö! Inte massa blaskig fjuttsnö!
Aja, drog och kollade på mitt innebandylag lira mot sätra där Sebbe lirar, så var liksom tvungen att kolla även om det var väldigt tidigt. Sätra vann med 7-5.

Lägg benen på ryggen !

Mamma hämtade upp mig efter innebandymatchen och vi drog till Ikea, för jag behövde en del grejer. Bland annat en ny datorstol och ett par lampor. Köpte en hel del grejer, och hittade massor som vi ska kolla mer på. Fick värsta iden att börja ändra om massor i mitt rum. Bara jag har pengarna så kommer det bli asnajs!


Grym låt!




Efter det drog vi hem och jag började fixa lite i rummet, städade mest och så. Sen kom gästerna för att fira min kära mor som fyller 58 på måndag.
Väldigt många heta och roliga diskussioner. Men vi kusingänget försökte även gå ut och åka lite pulka. Eller aa det blev stjärtlapp och tefat. Provade massor olika backar men tyvärr så var det för lite snö. Får hoppas att det kommer mer snart!

Jag är astrött så ska nog lira lite fifa och slagga in så fort jag kan. Om jag går upp tillräckligt tidigt imorgon så kanske jag hinner plugga lite innan träningen. Har en hel del att göra.

Sen så får man ju inte glömma Milan klockan 20.30!
Förhoppningsvis får min älskling göra sin målgest igen.



Ciao<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0