Konstig vecka

Vår ekonomilärare ligger typ deckad nånstans så vi hade ingen fek igår, ingen småföretagande idag vilket innebar håltimme i 2½ timme, och vi kommer inte ha något prov i fek imorgon, vilket iofs är skönt eftersom jag har glömt allting under lovet. Sen hade vi ingen naturkunskap i måndags, så det känns som om jag bara går halvdagar nuförtiden.
Måste dock ta vara på tiden och plugga matte och fek, jag ligger inte bra till just nu.

Simning imorgon, weeiii !
Och sen innebandyträning, ännu mer weeeiii.



Helt seriöst världens bästa låt, så jävla underbaaaaaaaar!





Va på fotbollsträning idag, fyfan vad dåligt det gick. Man blir ju bara deprimerad när det går som det gjorde idag..

Hahaha, roligaste idag! Fick en ros av Jocke helt plötsligt när jag kom ut från matten. Så gick jag fram till folk och räckte fram den, och sen när dom skulle ta den så drog jag tillbaka handen och sa; Hahaha aldrig! Det var alltså både till folk jag kände och inte kände.

Sen gick jag förbi en tjej som stod o höll upp dörren jag skulle igenom, jag räcker fram rosen och säger:
-
Hej
- Hej...?
*Tyst i 5 sekunder*
- Vill du ha en ros?
- Av dig?
- Ja.
- Varför då?
- För att du är söt.
- Aha... *hon sträcker fram handen*
Jag drar bort rosen och säger; "Haha, det trodde du va?!" :D

Fyfaaaaaaan vad bra jag äääär!

Nu har jag varit vaken i snart 30 timmar, orkar inte mer, nu blire slagg!
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: tove

Mohaha jag fick rosen på riktigt!

2008-11-08 @ 15:04:14
Postat av: Oerfaren

Haha, nöjd? :D

2008-11-08 @ 17:49:57
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: tove

såklart, den var ju från dig!

2008-11-09 @ 22:36:44
Postat av: Oerfaren

Haha gullunge :)

2008-11-09 @ 22:52:14
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0