Kukdag

De va så fullt på bussen idag så jag fick gå på längst bak istället, fast heller det än att bussen inte stannar.
Engelska som första lektion där jag och Ivan satt o hade kul. Satt och garvade massor men vi jobbade ändå på bra, för en gångs skull


Efter det var det matte som gällde där alla lackade på läraren, som vanligt, för att han förklarar som en jävla hest. Nu ska jag demonstrera vad vi gjorde. Här försöker han förklara hur man löser ETT tal;




Mysigt va? FAST INTE!!!!!


Skippade fotbollsträningen idag för knät känns inte bra än. Drog och kollade på mitt innebandylag när dom lirade mot bajen. Torsk med 1-3. Synd som fan, och domarna va dumma i huvet. Kul med Ivan o Sebbe i alla fall.

Nu är det plugg som gäller hela natten, hoppas att alla inte sviker allt för tidigt o går och lägger sig.

Ciao<3


Kommentarer
Postat av: caroline

..ursäkta??

2008-11-13 @ 19:31:49
URL: http://carroback.blogg.se/
Postat av: Felleponken

hahaha dummaste förklaringen av en pqformel jag sett XD

(läs bara förklaringssidorna i matte 3000, de förklara den rätt bra).

skit i all förklaring fram till p/2+-roten ur((p/2)^2+q

sen sätter du bara in värdena du fått från uppgiften så går det bajslätt :D

(haha vafan jag förklara ju ännu sämre) XD

aja hoppas de löser sig :P

2008-11-13 @ 20:59:34
URL: http://felleponkens.blogg.se/
Postat av: Båbbå

Det där säger mig absolut ingenting :)

2008-11-13 @ 21:01:53
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0