Seeegt !


Det där med att gå upp tidigt gick ju åt helvete. Vaknade vid 1, gick upp runt halv 2 och då han jag bara äta frukost innan det var dags att dra till träningen. Jobbig träning, men det var kul ändå.

Kom hem och åt och sen somnade jag direkt när jag la mig i sängen, så hann inte sätta igång med plugget då heller, vaknade för en stund sen och är helt död i kroppen. Ska försöka få ner en rad innan Milans match börjar i alla fall.

Sen lär det blir nattplugg för hela slanten, wohooo !!



Ännu en gång, var är du?


Det känns om att det fattas någonting. Jag vet inte vad, men någonting viktigt är det i alla fall.


Fan vilken huvudvärk jag har!

Temavecka hela nästa vecka, ska bli najs o slippa plugga hela tiden. Fast det kommer ju inte bli en kul vecka i skolan om man säger så.

Nu måste jag sätta igång.

Ciao<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0