Sen tårta

Jag åkte förbi Carro en sväng igår för hon hade tydligen köpt en present som hon ville ge mig. Bättre sent än aldrig!
Förväntade mig typ en dildo eller något, men det var inte så illa det här heller.
En tårta med en jättesöt fjortis bild på mig från Gothia07. Jocke hade tydligen skickat massor bilder till Carro som hon kunde välja mellan.

Måste erkänna att tårta var jättemegasupergod! Tack så mycket Carro!



Har försökt plugga dom senaste dagarna men det har bara gått åt helvete. Idag har jag iofs läst ett par kapitel i boken, men inte så mycket som jag borde ha gjort. Jag blir ju jättetrött varannan timme så jag måste sova. Det är helt jävla sjukt, seriöst så måste det vara någonting fel på mig.

Eftersom jag får börja träna igen så ska jag gå på träningen imorgon och bara njuta.

Senare på kvällen är det grym kvällsmatch i Serie A: Milan - Napoli. Kommer bli grymt! 3-2 till milan!

Nu blire slagg så jag kanske kan orka plugga lite imorgon också.
Någon som är taggad inför skolan? NEJ!

Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ skojan suger kuk, en vecka till på lovet tack!!!

2008-11-02 @ 01:41:10
Postat av: Carro

hihi så lite så :D

2008-11-02 @ 20:07:20
Postat av: Oerfaren

Mycket bra sagt!

2008-11-02 @ 23:10:49
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0