Skön dag




Nobody said it was easy !



Rätt chill dag. Sov från klockan 6 till 8 imorse, satt och pluggade halva natten och sen lirade jag fifa ett bra tag för att koppla bort tankarna från allt plugg en stund.
Började med naturkunskap där vi spenderade halva lektionen på att leta efter en ledig dator, sen när vi väl hittade det så skrev vi klart en kukig labbrapport.


Sen var det psykologi på 40 minuter där vi bara satt och flummade typ, som vanligt. Seriöst världens skönaste lektioner med bästa läraren! Synd att det bara är den här terminen.
MEN, imorgon får vi tillbaka våra arbeten. Är så jääävla taggad! Tänk om jag får MVG?! Fyfan jag kommer krama varenda jävel i skolan då!


På tal om skolan så fick jag höra att det finns en skvallerblogg om min skola; sjogy.blogg.nu. Jag tycker den verkar ascool faktiskt!


Du är min favorit och en dag ska vi träffas ! <3



Idrott sen där vi körde cirkelträning, vilket innebar att alla plågades, på ett ungefär. Helvete vad alla slet, men det är bra kämpat!
Fattades bara att bli slutkörd inför provet som skulle vara på 2½ timme.
Det visade sig dock vara lönsamt för egen del att sitta uppe hela natten. Gick riktigt bra för mig och jag vågar faktiskt hoppas på ett bra betyg.
Kul hade vi också! Satt och garvade, fuskade rätt mycket, eller aa folk skrev av mig, hade mysigt, lyssnade på hardstyle, och så dansade jag en hel del för mig själv när jag satt där och var glad för att det var kolsvart ute även fast klockan inte ens var 4.


Och hur jävla sorgligt är inte det? Att det blir mörkt så hemskt tidigt? Klart som fan att man blir deprimerad! Det är vid såna här tider som man behöver trevliga och roliga människor i sin omgivning som kan få en på gott humör!


Grym låt !



En cool sak är att huvudartikeln på första sidan i dagens Metro handlar om min pappa, det är andra gången det händer, rätt coolt tycker jag faktiskt!


En annan rolig sak var att jag fick ont i knät idag på idrotten, får alltid ont när jag tränar, kanske inte är så konstigt. Men vid en stund fick jag så ont så jag böjde mig ner mot knät och skrek; JAG HAAAATAAAAR DIIIG!!
Tihi, så det kan gå.

Känns som att det blev alldeles för mycket text nu, men jag var helt enkelt tvungen att skriva av mig lite. Tror jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Så jävla skönt att inte behöva plugga på någonting alls ikväll. Bara slappat o sett på tv, och nu ska jag sova hur tidigt som helst. Underbart!

Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0