Skönt med träning


Det kan vara så helt sjukt skönt att träna ibland. Man bara glömmer bort allt annat och tänker bara på att lira, och när det går bra för egen del så är det ju bara ännu kuligare.

Har jag lite tur så kanske jag får göra säsongsdebut i innebandyn i helgen, wooh!

Så otroligt skönt att inte ha något att plugga heller. Nu när det är temavecka har vi bara långa men slappa dagar i skolan, var ändå rätt kul idag, trots sjukaste spelet.

Förhoppningsvis blir det pulka imorgon, om inte alla bangar!

Har nästan klart för mig hur jag ska göra om mitt rum, kommer bli asnajs!

Nej nu är jag helt död i kroppen. Ska nog lira lite fifa och sen somna in som en liten bebis med nya fräscha väldoftande lakan och ett otroligt skönt duntäcke.

Ciao<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0