Today is a good day!


Jag kom hem från skolan för en stund sen. Slutade egentligen halv 12 men eftersom jag är den enda som gör det så har jag aldrig något att göra på fredagar, så jag satt kvar en ett tag med trevliga människor.



Just nu är det 3 grejer som gör mig otroligt glad;

69 unika besökare på min blogg igår!
MVG+ på psykologi uppsatsen!
Fick samtal om jobbintervju imorgon!


En ökning med typ 50 besökare till skillnad från vanliga dagar. det beror förmodligen på att jag kommenterade i skolans blogg, och därifrån har många klickat på min länk.

Mvg+!!! Asså säg det 3 gånger och känn hur det smakar! Smakorgaaaaaaaaasm!

Efter att ha sökt jobb på olika stället i 1 år har jag äntligen fått en intervju, nu jävlar måste jag kicka rumpa!



Synd bara att det är så trist väder och att det inte finns någonting att göra. Någon som har lust att hitta på något? Bara att höra av sig!

Nu ska jag kolla på nytt avsnitt av One tree hill och fortsätta vara glad!

Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0