Tråkig helg


Gjorde inte så värst mycket igår, var ju som sagt på jobbintervju och när jag kom hem därifrån hade jag jättetråkigt. Sen drog vi till min moster där min låtsas kusin fyllde 18. Fast det var liksom inte fest, utan mer kalas med släkten. Herregud vad booooring! Därifrån drog jag till Jocke o kollade på fotboll och chillade.


Blev lite sent inatt eftersom jag var tvungen att åka och hämta brorsan och hans polare typ halv 3 på natten.
Vaknade sent idag, åt frukost och drog på träning.

Jättemegajobbig träning! Väldigt mycket fys, men de va bra lir också så det var kul. Känner mig helt jävla död nu. Somnade en stund när jag la mig i sängen och skulle titta på fotboll. Har försökt sätta igång med plugget men det går inte, är bara så jävla seg. Vill bara lägga mig i sängen och sova i 24 timmar!


Milan vann med 1-0 mot Chievo. Dåligt dömd straff måste jag erkänna, men vinst är vinst och det ska man alltid vara glad över!
<3



Synd att man inte kommer in på sjödalsbloggen längre, jag tyckte faktiskt den var rätt bra ^^


Nu ska jag faktiskt försöka plugga lite, för lite är bättre än ingenting! Men kommer nog sluta med att jag kollar på Barcelonas match.. FAN!

Ciao <3


Kommentarer
Postat av: broman

ah den bloggen hade fan kunnat bli rolig ^^

2008-11-16 @ 21:05:54
URL: http://boegman.blogg.se/
Postat av: Båbbå

Ja väldigt ;) Speciellt om man själv hade kommit med i den :D

2008-11-16 @ 22:51:07
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns en ny blogg, sjogy.wordpress.com

2008-11-18 @ 19:55:51
Postat av: Anonym

Det finns en ny blogg, sjogy.wordpress.com

2008-11-18 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0