Trötthesten


Har knappt någonting att skriva längre.

3 timmar matte idag blev 2½ timme, där jag inte räknade ett enda tal utan kollade igenom hela kvarnbergaskolans skolkatalog, lekte med folk och chillade runt.

Sen var det globalisering som gällde, och eftersom jag är så framfusig av mig fick jag och 3 andra 80% av en chokladkaka, medan alla andra i klassen fick dela på resten. Mihihih !

Satt o snackade med några av grabbarna i klassen, och vi kom fram till att en liten roadtrip måste bli av efter jullovet när några har tagit körkort, sweet !

Har varit trött som en hest hela dagen, vilket har inneburit att jag konsumerat en hel del onödiga saker, inte bra!

Ska träna om en liten stund, får hoppas att det går bra.

Ciao<3



Kommentarer
Postat av: broman

äeh bara ett resultat av att inte gå till skolan.



Ah men vem vet hur många år vi får ha snö nu liks? Å hata slask...

2008-11-27 @ 19:45:55
URL: http://boegman.blogg.se/
Postat av: Anonym

roadtrip till övik? :D

2008-11-27 @ 21:52:31
URL: http://carroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0