Champions League = målfest?

Lugn dag idag, svenska, företagsekonomi och sen sjukgymnast.
Har blivit lite plugg sen jag kom hem, men mest har det varit Champions League. Och fyfan vilken kväll! 36 jävla mål! Det är helt sjukt, och så jävla många fina mål! Det enda som fattas är Milan, men vi kommer nästa år!

Har jättemycket plugg fram till fredag, men efter det är det lov! Fast då måste jag ändå plugga ännu mer.. Men det får vi se hur det blir, känner för att gå ut och ha kul rätt mycket på lovet.


Tills lovet kommer, njut av den här underbar låten!



Nu måste jag plugga inför engelskatest imorgon så hinner inte skriva så mycket mer.
Eller jo! Jag får börja jogga nu i slutet av veckan, WOOHOOO!!!

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0