Fittplugg & kaffemissbrukande.

Jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg igår kväll men min dator började lukta bränt så jag kände att det var bäst att stänga av den.

Har inte gjort så mycket dom 2 senaste dagarna, mest varit hemma och slappat. Lirat fifa och haft enorm ångest eftersom jag har så mycket plugg. Kände att det verkligen var dags att sätta igång idag, men min vana trogen så är jag megatrött så jag måste missbruka kaffe idag.

En liten gullig sak; Min käraste vän Hårfönsgumman som i "danmark" (skåne alltså) var jättegullig och skickade ett födelsedagskort till mig. Såna småsaker kan göra mig jätteglad, så varje gång jag känner mig nere behöver jag bara kolla på kortet.







Nej nu måste jag återgå till pluggandet, mycket som skall göras. Ni får gärna höra av er om ni har lust att hitta på någonting under lovet sötisar.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: hårfönsgumman!

det va gulligt av dig! (: <3

2008-10-30 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0