Företagsmöte

Måste be om ursäkt för att det inte blev någon inlägg igår, men jag tittade på fotboll och sov hela dagen, sen pluggade jag till halv 4 på natten och då var jag alldeles för trött för att skriva något.

Skulle egentligen gå upp klockan 7 imorse men jag vaknade halv 9. På 45 minuter hann jag med att duscha och äta frukost och fixa mig och ta mig till skolan. Rätt bra faktiskt.

Idag var vi på företagsmöte, där vår grupp skulle besöka en chef på Team Sportia. Mötet, eller intervjun kanske jag borde säga, skulle ta runt en timme, men det tog 2 timmar. Fyfan vad han pratade på asså! Men det var ändå rätt intressant. Han sa att jag kunde söka jobb där också, jag som så gärna vill ha jobb. Så det var bra. Lärde mig mycket. Men det innebar att jag och Jenny kom typ 40 minuter sent till naturkunskapen, där det var labb. Ändå hann jag bli klar före flera som var där när lektionen började.

Professor Jtn & Professor Jemps



Patricia i ett nötskal...




Resultatet av våra fina labbar;



Nu ska jag nog titta på ett nytt avsnitt av How I Met Your Mother, och sen försöka plugga lite, om jag orkar.
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0