Helveteeeee

Allt går bara åt helvete asså.
- Delen till min dator som skulle kommit för 4 dagar sen, har fortfarande inte kommit, även fast vi har betalat för den.
- Jag fick G++++++++++ på naturprovet, men inte VG, som var det högsta man kunde få på det här provet.
- Förra året sa studievägledaren att man fick meritpoäng för naturkunskap B, men idag sa hon att man inte får det, vilket betyder att jag har valt det helt i onödan, speciellt eftersom jag hatar allt som har med naturkunskap att göra.
- Jag ligger efter i typ 5 ämnen.
- Knät blir inte bättre.
- Jag får aldrig något jobb hur mycket jag än söker.


Jag kan fortsätta hur länge som helst, men det orkar jag inte.

Fast jag har märkt att hur skit allt än blir så blir det ju inte bättre av att man är sur eller deppig för det. Så nu ska jag börja bli gladare och gladare för varje grej som går fel. Om ett par veckor kommer jag nog vara världens lyckligaste människa!


En ljuspunkt, min gud;




Fyller ju fan år om 13 dagar, vad ska jag önska mig?


Nu ska jag baka kladdkaka och äta mat.
Ciao

Kommentarer
Postat av: vanilla

allt som är värt nått får man kämpa för :) <3

2008-10-13 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0