Hoppa av skolan?

Faaaaaan vad dåligt det går i skolan asså. Det var nästan tur att jag inte gjorde matteprovet förra veckan, för jag fick det idag och skulle göra hemma. Klarade typ 2 uppgifter på egen hand. Det går så jävla dåligt! Inte bara i matte, utan vi har ju prov i naturkunskap på torsdag. Vi ska lära oss typ 50 olika begrepp och jag fattar ingenting där heller, såklart.

Just nu känns allt bara så jävla värdelöst. Fan vad jag längtar till höstlovet. Lite distans från skolan kan ju aldrig skada.

Till dess håller jag hoppet uppe genom att gång på gång lyssna på den här helt underbara låten;



Vet att jag lagt in den förut men den är bara så underbart bra!
Ska försöka lära mig den på gitarr. Notera ordet 'försöka'. Har ju sagt att jag ska lära mig rät tmånga låtar på gitarr men det har inte blivit så. Jag har alldeles för små fingrar. Men nu jävlar ska lära mig någonting i alla fall, eftersom det inte går i skolan.

Enda positiva idag var att jag fick 11/11 på det sjukt svåra glostestet i engelska. Alltid något.

Up in my lonely room
When I'm dreaming of you
Oh what can I do
I still need you, but
I don't want you now

Nu blire mer plugg och slagg,

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0