Kort inlägg

Det får bli en kortis inatt.
Igår vad jag hos Elin och bakade chokladbollar och tittade på tv typ, lite mysigt sådär
idag har jag kollar på mitt lags innebandymatch. Det gick inte så bra. Förlust med 8-3. Får väl hoppas att det går bättre när jag är tillbaka. HAH!
Efter det åkte jag med Chris till en kompis och hyrde film o gosade. Kom hem för en stund sen, har glott på en gammal match mellan Man Utd - Juventus och käkat hemmagjord pizza. SWEET!


Jag är riktigt sugen på att åka på resa med ett gäng polare. Någon som känner likadant? Bara att höra av sig!


Fan vad handikappad man känner sig när ens dator är sönder och man tvingas sitta på sin systers dator. Visst kan man göra dom flesta grejerna här, typ vara inne på msn och chilla runt på nätet, men man kan inte spela några spel eller ladda ner saker. Ni anar inte hur mycket jag saknar mitt Fifa! Och nu har ju Fifa09 kommit också. Åhhhh vad jag vill att min dator ska funka igen! Men det kommer den nog göra till nästa helg. Vet vad felet är och ska beställa en ny del imorgon.


Trots det har jag lyckats ladda ner massor serier på en annan dator och lägga på den externa hårddisken, så nu ska jag sitta och glo hela natten.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0