Kort inlägg

Får bli ett kort inlägg idag. Har ett fittigt psykologiarbete som jag måste göra mvg-frågorna på, och det lär ta tiiiid! Sen så är det ju CL ikväll också. Min älskade sötnos spelar ju! Hoppas såklart att han hänger ett par baljor!

ÄLSKLING!



Idag var en lång dag, men den var ändå rätt chill. Har gått runt och varit glad i stort sett hla dagen, och såna dagar blir oftast bra. Det är bara nu när man kommer hem och måste sätta igång och plugga som ångesten och dom deprimerande tankarna kommer. Men det är bara att kämpa sig fram till fredag för sen är det lov ! :D

Jag fyller år på söndag, nananana !

Imorgon har jag bestämt mig för att starta matkrig i skolan, för det är köttbullar.
It's gonna be LEGEN... Wait for it... DARY!!!!!

Nu måste jag plugga.
Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0