Kung av trötthet

Beklagar att det inte blev något inlägg igår, men jag gick och la mig så fort jag kom hem från skolan och sen pluggade jag tills jag skulle sova igen på kvällen.
Har nämligen naturkunskapsprov imorgon, och jag ska nog göra samma sak nu idag. Ska sova en stund och sen pumpa i mig energidrycker och hoppas på att jag får in nåt i skallen. Wish me luck!

Grym låt;



Idag var en rolig dag. Först engelska där vi bara chillade, sen matte där vi chillade mer. Det var kaos i matsalen, och därför var det tur att vi hade gått iväg på mattelektionen och ätit.
Sen så ska vi intervjua en person i ett företag, med dom grupper vi blivit indelade i. Så jag ringde till den vi fått numret till på mattelektionen, eftersom ingen i min grupp vågade ringa. Mitt hjärtade bultade för fullt men det gick bra, tills vi 5 minuter efter fick reda på att Rebecka inte kan vara med då, så nu måste jag ringe igen och boka om. Illa!

Senare hade vi småföretagande, och då var det en kille som skulle snacka hela lektionen. Han har startat egna företag och blivit stenrik typ. Det var jätteintressant och alla vill ha honom som lärare istället, men det kommer ju tyvärr inte hända. Nu gäller det att se till så man kommer ihåg allt han sa, för det var riktigt bra, och försöka göra ett bra företag nästa år.

Jag fyller år om ungefär 2 veckor, någon som har tips på vad man kan önska sig? Hojta gärna till!
Och på tal om födelsedagspresenter, fyfan vad jag är grym asså! Eller hur amanda? ;)
Ni får se på fredag.

Nej nu blir det slagg och sen plugg.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0