Långtråkigt

Rolig uppgift på psykologilektionen. Vi fick lite papper, sax, linjal och tejp, så skulle vi bygga ett torn av det, och en i varje grupp skulle sitta och observera hur gruppen arbetade tillsammans. Det var rätt kul, speciellt när jag började fråga alla som gick förbi vad dom tänkte på. Fick ett par söta svar, men några dissar blev det också. Äsch, sånt får man ta om man ska ha kul!
          I alla fall, vi gör alltid roliga saker på psykologilektionerna. Känns tråkigt att det kommer bli asjobbigt när vi sätter igång med våra enskilda arbeten, kommer gå jättedåligt på det för min del.

Sen var det multimedia där jag var bara några få millimeter från att lacka ur totalt och slå sönder tangentbordet, men eftersom det verkade som att flera i klassen som kände likadant så känns det ändå lite bättre.

I matsalen hittade jag min nya förälskelse, och ni anar inte hur fin hon var idag. Trodde jag skulle explodera asså.
Sen var det en annan söt flicka, 92a, som väckte min uppmärksamhet. Känns som om det är måna nya intressanta flickor i skolan just nu. Längtar tills den nya skolkatalogen kommer så man kan kolla upp alla, tihi!

Klockan 1 var det sjukgymnasten en snabbis och sen hem efter det. Jag ska dit 2 gånger i veckan nu och det känns rätt bra, fick ett par nya övningar och det känns som att jag kommer kunna börja springa igen om nån vecka eller så. Man kan ju alltid hoppas.

Ikväll är jag alldeles för trött för att göra något, och dessutom är jag sjuk. Sen så finns det såklart ingenting att göra, vilket bäddar för en hemmakväll. Några filmer och nåt gott från Frankrike borde göra susen. Kanske dra ett par shots av mina olika Malibusmaker? ^^
Nej så desperat är jag inte, faktiskt!

Nu tror jag att jag ska köra lite övningar för jag vill bli bättre så fort det bara går!

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack :)

2008-10-04 @ 14:02:45
URL: http://itsdancytime.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas hon har en hjärna också, annars blir jag besviken. Om du ändå kunde se mig.. Älskar dig

2008-10-04 @ 15:06:12
Postat av: Oerfaren

Inte så lätt o "se" dig när du inte ens skriver vem du är?

2008-10-05 @ 01:04:15
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad spelar det för roll, du vill inte ha mig ändå..

2008-10-05 @ 11:37:21
Postat av: Anonym

carro`??

2008-10-05 @ 14:03:16
Postat av: Oerfaren

Du gör ju det inte lätt iaf

2008-10-05 @ 15:52:23
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: chris

bob gör som jag, gå i celibat :D

vi kan starta ett kloster ?

2008-10-05 @ 22:23:30
Postat av: Oerfaren

Jag är fett på!

2008-10-05 @ 22:57:08
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0