Nattinlägg - Finns det något bättre?

Ja, här sitter jag klockan 4 på en söndagnatt och skriver i min kära blogg. Vad beror det på? Det beror på att jag har suttit och pluggat engelska och matte ungefär från klockan 12. Inte för att det har hjälpt, fattar fortfarande ingenting, men man känner sig ändå ganska tvungen när man ligger efter.

Börjar om cirka 5 timmar, och innan dess ska jag hinna sova, vakna, äta frukost, klä på mig och fixa mig, och ta mig till skolan. Baggis! Det börjar arta sig nu, som dom gamla goda tiderna, ni vet. Snart blir det väl som det var ungefär varannan dag för 1-2 år sen, plugga till klockan 6-7, sova en timme och sen dra till skolan. Men det fixar sig, det gäller ju att kämpa.

Till er stackars satar som missade Zlatans mål i helgen, se och njut!


Har precis duschat, och det är ju som ni säkert vet väldigt skönt att gå och lägga sig när man är nyduschad och dyndertrött.
Hoppas bara att jag kan somna, för jag oroar mig alladeles för mycket för när jag kommer få göra matteprovet. Hoppas INTE att det är imorgon. Sen så har jag ju naturprov på torsdag, som jag inte fattar nåt av heller. Kommer bli en hektisk vecka, mycket plugg, mycket deprission, och väldigt lite sömn.


En positiv sak är dock att jag vet vad som är fel på datorn nu och har hittat en ny del att beställa, behöver bara mammas kreditkort.. Fast det är ju bara att fråga lite snällt!
Ska ladda ner Fifa09 så fort jag får igång datorn.
Men det är ju faktiskt en negativ sak, att jag kommer skita ännu mer i att plugga för att jag kommer lira fifa hela tiden...
På tal om nytt fifa, jag fyller ju år snart. Kanske kan önska mig det på Playstation istället? För det är ju faktiskt roligare än på dator.

Tips på vad man kan önska sig i födelsedagspresent?

Var är du?<3




Någon som har lust att banka in lite vett i min skalle?

Ett par saker som är lite synd;
  • Färre som läser min blogg
  • Milan spelade 0-0 mot Cagliari ikväll
  • Känns som att jag börjar tappa kontaken med alla mina vänner
  • Jag blir aldrig frisk
Men nu ska vi inte vara såna, det finns ju faktiskt bra saker också; Till exempel det otroligt fina vädret under det senaste dygnet..
Heh, skämta måste man ju få göra.
Knääät! Förhoppningsvis kommer jag kunna börja träna igen lagom till höstlovet. Nu hoppas jag att alla ni håller tummarna, ni som fortfarande läser.


Nej nu känner jag att jag flummar för mycket. Det är nogs dags att sova? Aa vi säger så.


Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Solina

haha vad gulligt, äre kravlista på din framtida tjej eller? :D

2008-10-06 @ 20:47:26
URL: http://myreflection.blogg.se/
Postat av: Anonym

mål från ett riktigt milano lag:D

2008-10-08 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0