Nattplugg igen

Ja nu sitter jag här igen mitt i natten, klockan är just nu 03.56 och jag har precis blivit klar med psykologiarbetet.
I början av natten, runt klockan 1, var vi 8 personer från klassen som satt i en masskonversation på msn och alla sa hur mycket dom hatade allt som har med psykologi att göra. Nu är det bara jag och Jenny kvar. Hon har inte heller så mycket kvar.

Milan vann med 3-1 mot heereenveen på bortaplan förresten, så jävla skönt! Inzaghi 2 mål och Gattuso 1.
Min förebild, mitt allt<3



Den stora frågan just nu är ju om man ska sova i två timmar? Eller ska man sitta uppe och dra till skolan utan att sova? Jag vet att om jag sover kommer jag garanterat försova mig, och det är ju inte bra.
Jag ska i alla fall titta på ett avsnitt av How I Met Your Mother, sen får jag bestämma hur jag ska göra.

Men nu är det i alla fall slut! Inget mer plugg, det är lov!
Eller va? Fan snackar jag om? Vi har ju såklart 58 grejer till dom 2 närmsta veckorna efter lovet, och det innebär ju såklart att man måste sitta och plugga hela jävla lovet.
Men så ska jag fan inte göra, jag är riktigt jävla trött på skolan just nu, och jag behöver en paus, det tror jag alla i min klass behöver.

Nu får vi verkligen hoppas att vi får bra betyg på våra arbeten gott folk.

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: chris

GATTUSO:D:D:D:D:D

2008-10-25 @ 15:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0