Oh happy day!

Idag har varit en bra dag. Vet inte varför men jag har varit ovanligt glad den större delen av dagen. Jag tror det beror på att alla var så trevliga i skolan idag, och att det inte var så jobbigt.

Vi hade FEK-prov, som för min del gick otroligt bra och jag tror att jag kommer få bra betyg på provet. Om jag nu får det så betyder det att Jossan också kommer få det,  för hon skrev nästan av allting som jag hade skrivit.
Jag fick sitta kvar en halvtimme efter att jag var klar bara för att hon inte lät mig gå iväg, men hon ska bjuda mig på en kaffe! :D

Förövrigt hade vi idrott där jag körde rehab, kort psykologilektion och en tråkig Naturkunskaplektion. Vi fick en läxa på pysokolgin som jag har kämpat med en liten stund under kvällen, men främst så har jag tittat på fotboll. Först Kalmar-Feyenord där kalmar tyvärr åkte ut ur Uefacupen.

Därefter var det Milan som gällde. Dom mötte Zürich borta och ställde upp med till hälften med bänkspelare, fast det är ju inte dåliga spelare om man säger så, eller vad sägs om Flamini, Ronaldinho och Shevchenko?
Shevchenko gjorde det enda målet i matchen och matchen slutade 1-0 till Milan.

Är kungen tillbaka?



Nu ska jag titta klart på Scrubs och sen sova. Ska till sjukgymnasten efter skolan imorgon och sen har jag ingenting planerat. Har du lust att leka är det bara att höra av sig.

Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Lojs

hihi,, jag kanska är grym då? :O who knows? ;) mina klasskamrater tyckte att jag var en hejare på att sparka boll, men jag tycker inte att jag är så bra :P



och paris va trevligt förstår jag?!orättvist!



kul att det gick bra på provet! :) för mig känns det som att det går åt helvete på varenda prov xD

2008-10-03 @ 17:02:41
URL: http://lojskojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0