Ojsan

Verkar som att jag inte riktigt är den bästa på att uppdatera bloggen just nu. Har helt enkelt inte tänkt på det.
En annan sak som jag dock tänkte göra var att plugga idag, men det blev inte så för en kompis från Örnsköldsvik var i stockholm och ville träffas, så jag åkte in till stan och hängde en stund med henne och 2 vänner till henne. Det var mysigt. Sen efter det drog jag och kollade på mitt innebandylag. Fyfan vad man blir sugen på att lira asså. nu gäller det att ta hand om knät så jag kan börja träna igen så fort som möjligt.


Imorgon ska jag på avslutning med fotbollslaget, och efter det så MÅSTE det bli en jävla massa pluggande. Kul söndag..

Okej, nog för att vi ska vara nöjda med oavgjort mot portugal, men ändå inte. Inte på hemmaplan när man visar upp så fint spel. Visst kan man ha otur och missa massor chanser, men som tränare måste man fan se till att göra allt man kan för att försöka vinna matchen!
Varför i helvete låter lagerbäck samma elva spela hela matchen, när flera av spelarna var så trötta efter 70 minuter att dom gjorde någonting dåligt varje gång dom var inblandade i någon situation. Dåliga tacklingar, går in fult, börjar lacka, tappar bollen. BYT IN HUNGRIGA OCH FRÄSCHA SPELARE DIN DUMMA FITTA!!!!!


Sitter här och försöker lära mig lira gitarr, men det går bara åt helvete. Någon som vill lära mig?

Nu blire slagg för jag är helt död. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nej, jag cammar inte med människor.. -.-

2008-10-12 @ 19:52:57
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Jaha okej :/ jobbigt!

2008-10-12 @ 21:05:26
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0