Tankar

Idag har jag suttit och skrivit ner alla mina tankar. Ja alla dom som jag hade i huvet då jag skrev i alla fall. Det var Jenny som sa att hon gjorde det, och då kände jag för att göra likadant. Helt ärligt så kändes det inte bättre över huvudtaget att skriva av sig, som många brukar säga.
Jag är väl antagligen annorlunda, fast det är ju ändå rätt bra, tycker jag.

Börjar bli riktigt trött på att alla storlag har sån jävla tur hela jävla tiden! Vem fan får straff i 95e minuten?! Så jävla äckligt dåligt så jag mår illa! Men det var en bra match iaf...

Kommer bli dyr telefonräkning den här månaden. Pratade 1 timme med hårfönsgumman förut, fast det var värt det, hon gör mig alltid glad.

Tänkte ju sätta igång och plugga lite idag, men det gick åt skogen. Det får bli jättemegaplugg hela söndagen istället. Illa! Måste nog dra iväg och köpa några Red bull eller nåt..

Nu är jag alldeles för trött för att komma på någonting mer att skriva.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0