Trötter

Tänkte faktiskt skriva igår, men jag kunde inte logga in på min blogg och jag orkade inte kämpa.
Värdelös dag förresten, vi hade ju resursdag och skulle ha FEK från 1-4, men läraren gick bara igenom läxan vi hade till igår eftersom ingen hade gjort den, förutom jag. Så jag behövde inte lyssna. Och sen fick vi gå halv 3, så heeeeeeelt onödigt!


Min dator funkar igen, vilket innebär Fifa! WEEII!
Men andra delar i den håller på att gå sönder, inte lika kul.


Min nya kärlek <3


Idag var jag jättemegatrött hela dagen för jag låg uppe inatt o tittade på fotboll.
Ett par Red Bull hjälper alltid!
Barpump på idrotten idag, och läraren sa att jag skulle vara med men ta det lugnt. Fick chilla när det blev övningar som ansträgde knät. Men jag blev helt slut ändå. Kommer ha världens träningsvärk imorgon, inte bra...

Tänkte börja med psykologiuppgiften idag, det gick inte så värst bra.. Sitter här klockan 20 över 9 och har inte börjat än. Kanske skriver några rader senare.


Imorgon är det sjukgymnasten, förhoppningsvis får jag börja träna för fullt snart.

I helgen lär det bli en jävla massa plugg. Måste verkligen bli klar med psykologiuppgiften för jag kommer inte orka med den under veckan. Kanske ska dra o kolla på fotboll också.

Nu ska jag göra annat, förhoppningsvis plugga lite.
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0