Utbränd

Började dagen med att försova mig. Vaknade 30 minuter innan jag skulle börja, med naturprov. Men det var bra att jag kom sist för jag sitta framme vid katedern, så kunde jag sitta o titta på alla och ha rätt roligt.
Men provet gick jävligt bra det också faktiskt. Känner mig nöjd, och vågar nästan hoppas på ett vg. Man kunde alltså bara få vg som högst.


När provet var slut så hade man en känsla som sa ungefär; Fyfan vad skönt att det är över, nu kan man chilla, men resten av dagen bestod i stort sett av att planera in när vi skulle ha cirka 5 prov till, plus ett par megastora arbeten. Jag vet inte hur mycket mer jag orkar asså. Känner bara för att ge upp redan nu.
Men nu har jag slappat hela dagen för jag har ingenting till imorgon, jävligt skönt måste jag säga!


Sjukt underbar låt;




Förutom allt provplanerande så har vi smygit runt och fixat en grej som en tjej i vår klass inte får veta om förän imorgon. Kommer lägga ut bild på det imorgon så ni får se. Blev jävligt snyggt faktiskt.

Körde rehab på gymmet på idrotten idag också, kändes väldigt skönt, joggade och lekte lite med boll dom sista minuterna. Snart så kan jag nog börja träna igen, förhoppningsvis!

Nu ska jag forstätta slappa, sådeså!

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: chris

bobby bryt fan inte ihop nu, snart e det lov jö:)

2008-10-09 @ 23:58:38
Postat av: Rebecka

Jobbigt,men snart är det lov :)

2008-10-10 @ 11:29:50
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0