Världens tröttaste människa

Ja det är faktiskt jag, världens tröttaste människa. Har liksom börjat dricka Red bull till frukost för att orka med dagarna. Det är inte bra asså. Måste lära mig att lägga mig tidigt, och hinna gör allt som ska göras innan jag lägger mig.

Är riktigt besviken på Rise Against nya skiva, förväntade mig mycket mer...

Var sugen på att dra ut ikväll, men istället blev det Idol där jag fick se min älskling, min favorit, min drömtjej, åka ut och nästan drunkna i sina egna tårar. Visst var låtvalet inte det bästa, men hon va ändå värd att få stanna kvar!

Nån vacker dag ska vi gifta oss du och jag <3



Kommer bli en jävla massa plugg i helgen.
FITTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Kom precis på att jag glömde ta hem engelskaglosorna!
Jävla äckelkuuuuk!!!!!

"A herooo of waaaaaaaaaaaaaaaar"

Madridderby i helgen, kommer bli najs!

Va hos sjukgymnasten idag efter skolan, och det var rätt jobbigt. Kände för att köra lite extra hårt idag. Plus att jag har träningsvärk i hela kroppen efter barpumpen på idrotten igår. Inte bra..
Men knät spökar som fan, inte kul!


Kommer inte på nåt mer att skriva så det får räcka just nu. Håller på att däcka på tangentbordet så det blir nog sängen nu.

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: caroline

hårda ord båbbå! :o

2008-10-19 @ 21:28:26
URL: http://carroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0