Vild helg

Jag ber verkligen jättemycket om ursäkt för att jag inte har skrivit under helgen.
Har faktiskt varit ute nästan hela tiden och umgåtts med folk. Känns så underbart att komma ifrån skolan ett tag och slippa allt jävla pluggande, bara få chilla och ha kul med vänner.

inatt gick det vilt till. Började med att jag och Jocke drog till Carro och så satt vi där och snackade. Sen efterhand kom det folk och det blev lite mer livat.
Eftersom JAG FYLLER ÅR IDAG DEN 26E OKTOBER, så blev det så att alla som var där sjöng för mig, och precis när dom hade sjungit klart så fick jag ett antal centiliter alkoholbaserader drycker uthällda över mig, både mysigt och omysigt.
Mamma och pappa misstänkte ju en aning när dom kom och hämtade mig. Ändå var hela kvällen chill, dom flesta av mina närmsta var där och alla var så jättetrevliga, kan bara vara nöjd.

Men nu börjar det bli alldeles för sent, ska upp kl 10 imorgon för dom ska väcka mig med tårta på sängen, fan vad underbart!!
Blir nog ett roligfare inlägg imorgon!

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Lojs

Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år, javisst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva uti hundrade ååår!

Och när han har levat och när han har levat och när han har levat uti hundrade år, ja så ska han skjutas ja då ska han skjutas ja då ska han skjutas på en skottkärra fraaam!

Och när han har skjutits och när han har skjutits och när han har skjutits på en skottkärra fram, ja då ska han dränkas ja då ska han dränkas ja då ska han dränkas i en flaska champaaagne!

Och när han har dränkits och när han har dränkits och när han har dränkits i en flaska champagne, ja då ska han hängas ja då ska han hängas ja då ska han hängas på en häst bak och fraaam! :D



sen kan jag inte fler verser...

Gratis på födelsedagen! :D

2008-10-26 @ 10:46:15
URL: http://lojskojs.blogg.se/
Postat av: Lojs igen...

Oj... jag menade GRATTIS ;)

2008-10-26 @ 10:47:01
URL: http://lojskojs.blogg.se/
Postat av: Oerfaren

Haha tack! :) <3

2008-10-26 @ 10:50:08
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0