3 timmars håltimme

Jävla äckliga fittkuk!
Hur fan kan man lira så underbart bra på hemmaplan, ha en ronaldinho i form, och ändå förlora mot ett nyuppflyttat Bologna?! För det var precis det som hände Milan igår! Började fan gråta efter matchen! minst klara chanser och bara 1 mål, plus att man släpper in 2 mål på dom 2 chanser man släpper till.
Helt klart att anfallet måste slipa på sina avslut, och att försvaret behöver ha tillbaka gamle gode Sandro! Men det blir nog bra om några veckor när backlinjen känner sig mer säker och när dom skadade spelarna är tillbaka, då jävlar ska vi äga allt och alla!
Fast iofs var det inget av storlagen i Europa som vann i helgen, så lite tröstande är det i alla fall.

Till dagen då; började skolan klockan 9 med matte för första gången den här terminen. Jag har ju missat dom tidigare lektionerna eftersom jag varit på sjukhuset och så. Matte B känns skitsvårt faktiskt, känns lite hopplöst men det är bara att kämpa på. Har missat engelskan också på grund av sjukhuset, och den lektionen var precis efter matten. Rätt roligt med den nya läraren eftersom han bara pratar engelska, och han är från Australien. Blir ju lite svårt att förstå och att prata med honom ibland men det är bra för man lär sig mycket mer på det sättet. Fast nu kom jag på att engelskan var före matten, men det får ni stå ut med, haha.
Nu till det jobbiga; från klockan 12-3 hade jag och några andra i min klass håltimme. Så jävla jobbigt, jag kan ju liksom inte åka nånstans heller för det är bara jobbigt med mitt ben, men som tur var så satt Jenny kvar med mig för hon hade inte heller mycket för sig, men träffade några andra sötnowsar också under tiden.
Till slut var det 1½ timmes naturkunskap där jag tog lite söta bilder på 5minuters rasten som vi fick;

Jenny och Jonathan som leker med mina kryckor<3




Alltid lika söta patricia xD



Tror inte hon kommer bli särskilt glad om hon får se att jag har lagt upp den här bilden på henne, och samma sak med Jonathan, men tur att ingen av dom läser min blogg! :D

Nu blire tv och slagg, godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: jempsi

haha tur att de bara va ja som läste då;) men fy fan va mitt hår ser ut! hhaa

2008-09-01 @ 22:05:06
Postat av: Lojs

Jaaa! =) men annars när han står bredvid och skriker på andra domare eller spelare är han bara pinsam... men inte nu! :P



jag har ju skickat en fråga till förbundet om hon verkligen kan göra sånna fel, men har inte fått svar än. Hoppas de säger att de tänker stänga av henne!

2008-09-02 @ 08:54:45
URL: http://lojskojs.blogg.se/
Postat av: patricia

de där var inte okej bobo!!!

2008-09-02 @ 18:22:05
Postat av: Oerfaren

Klart det var :)

2008-09-03 @ 16:30:35
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0