Äckligast mat plus jobbigaste lektionen

Hade egentligen en rätt skön dag eftersom jag börjde klockan 11 och slutade typ 20 i 3. Drog till skolan tjogu minuter tidigare för att äta med Jenny, men det visade sig vara jätteäcklig soppa och minst lika äcklig rabarberpaj. Här har ni en bild på hur dessa två... sörjor, såg ut tillsammans;



Som ni ser så ser det inte ut som världens godaste. Därför tog vi oss till donken efter första lektionen, som var svenska, och åt där istället. Det var nog behövligt med tanke på att nästa lektion var 2 timmars extremt jobbig företagsekonomi. Sämsta lärare, jobbiga uppgifter och trötthet går liksom inte ihop. Som tur var fick vi en kort rast, plus att vi fick sluta tidigare, vilket även innebar att pappa kunde hämta mig och jag slapp ta bussen.

Jag gick utan kryckor i skolan idag, och alla var helt chockade;
Var är dina kryckor bobo?! :O
Bobo varför har du inte kryckor?! :O
JO FÖR JAG ORKAR INTE HA KRYCKOR! Man får ont i händerna och jag klarar av att gå utan, så det är bara onödigt att ha just nu.
Fick även tid för nästa operation. Jag som hade hoppats på att det skulle ske nästa vecka fick bli rejält besviken när jag kom hem och såg att det ska ske den 15e september, om 2 hela fucking äckliga veckor! Jag som redan nu vill slita av den här skiten för jag känner mig så instängd.
Nu får ni allt se till att ge mig många kramar och hålla mig glad så jag inte bryter ihop, speciellt med tanke på alla jobbiga lektioner i skolan och all fotboll som jag missar.

Bobo; Suicide!
Jonathan; Nej det här är fan det roligaste jag varit med om <3
Bobo; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv till jag somnar.
Vi hörs domani<3

Kommentarer
Postat av: Lojs

njaa, jag ljuger bara halvt.. jag är inte SJUK än, bara snorig :P



haha! jag har släppt det ^^ men det är fortfarande roligt, mohaha!



fyyy vilken äcklig sörja... fast det mesta är väl inte så gott om man blandar med nåt annat?

2008-09-03 @ 09:38:15
URL: http://lojskojs.blogg.se/
Postat av: Lojs

Vadå? Ska man blanda glass och hamburgare? Det är ju jättekonstigt :P

mattanterna i mitt gamla plugg blandade lasange, köttbullar och potatisochpurjolökssoppa när det stod "blandade rätter" på matsedeln :P Inte heller så himla smarrigt ^^

2008-09-03 @ 20:48:06
URL: http://lojskojs.blogg.se/
Postat av: tove.

Det hade väl vart godare om du inte hade blandat dom sådär? ^^

2008-09-03 @ 20:51:39
URL: http://t0v3.blogg.se/
Postat av: Oerfaren

Du tror inte jag smakade innan jag blandade dom?

2008-09-03 @ 21:55:01
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: tove.

Jo det antar jag att du gjorde :)

2008-09-03 @ 22:26:23
URL: http://t0v3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0