Bra minne?

Det har just nu gått bara några minuter sen jag skrev mitt senaste inlägg, men redan har jag kommit på massor mer att skriva.
Till att börja med måste jag berätta att det imorgon kommer bli ännu en jättejobbig dag. Förvissa slutar jag 12.20, men jag börjar klockan 8, och då är det 2 lektioner på cirka 2 timmar som är helt sjukt jätteenormt jobbiga. Den ena är Psykologi, sen 5 minuter rast och sen är det Multimedia, som helt seriöst måste vara det tråkigate ämnet någonsin! Tror att jag helt enkelt får missbruka kaffe imorgon.

Sen så såg jag idag att dom söker nya skribenter till Milan-redaktionen på svenskafans.com. Eftersom jag nu i och med mitt knä har en jävla massa tid över, och för att jag är intresserad av både milan och journalistik, så skickade jag in ett mail och sökte en plats. Kan ju aldrig skada liksom. Är rätt osäker på vad hur man ska göra men jag hoppas att jag kan lära mig och utvecklas en del, har alltid velat skriva för en tidning eller liknande.

FAN OCKSÅ! Det var någonting mer jag skulle skriva men nu glömde jag bort det, fan vad irriterande! Aja nu blir det i alla fall en fifa-match och sen tv tills jag somnar.

Hoppas att ni är jävligt nöjda med det förra inlägget förresten, och nu kan ni fan inte klaga på för lite bilder!

Vi hörs domani<3


Kommentarer
Postat av: Lojs

haha! jag tycker fortfarande att det låter heeelt konstigt! Men nån gång får jag väl testa :P



8-12:20 med två lååånga lektioner! Så ser alla mina dagar ut :P eller ja, varannan vecka i alla fall. Det är najs ju!



okej, jag håller tummarna för att du får jobbet eller vad det är :)

2008-09-05 @ 16:19:35
URL: http://lojskojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0