Chillfredag

Har inte hänt så mycket idag. Kollade på film i skolan, åkte till tandläkaren och fick en lapp om käkövningar, åkte tillbaka och lekte på datorn på multimedia, sen åkte jag hem och lirade Fifa. Efter det kom Carro hit och hängde ett tag, och nu sitter jag här och pratar med min käraste Joakim.

Tänkte ju plugga lite idag, eller i alla fall öppna boken så man får en översikt över plugget, men så blev det inte. Får börja med det imorgon och föröskta plugga hela helgen. Ska kanske till en polare imorgon också.
Som tur är så har matteprovet blivit uppskjutet, men jag har ändå svenskan som jag måste gå igenom och förbereda, samt massor läxor som ska göras i skolan.

Någon som känner sig manad att insperera lite?

Känns roligt att jag bara skrev ett par rader om lite tankar, alltså om hur irriterande det är med folk som frågar hur man mår när dom egentligen inte bryr sig, och redan är det flera personer som har kommit med åsikter och kommentarer kring det. Får helt enkelt börja skriva lite mer om mina tankar.
          Dock har jag ingen som helst lust att göra det just nu, för jag mår illa och är yr på grund av tabletterna. Eftersom det kommer bli en deppig helt så kommer det antagligen komma några "tanke-inlägg".

Beklagar över bristen på bilder.
Ciao<4

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Svar : Haha självklart ;P

2008-09-20 @ 08:33:09
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; uhm jo jätte ^^

2008-09-20 @ 11:38:20
URL: http://miiikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0