Dålig igen

Ja nu känner jag mig sådär dålig igen, både för att jag inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort idag, och för att jag tänkte skriva ett inlägg här för flera timmar sen, men det blev aldrig av. Har tittat på idol och sen Reggina - Milan ikväll. Milan vann med 2-1 efter mål av Boriello och Pato, så jävla skönt att båda anfallarna kommit igång nu och gör mål!

Snygging? :)



Lång dag i skolan idag, började med engelska där vi fick en text och frågor att svara på. Texten var helt sjukt svår, till och med jag som har starkt MVG i engelska fattade knappt någonting. Som tur var så var det meningen att det skulle vara så.
Efter det hade vi matte, försökte jobba, gick väl sådär. Börjar fatta en aning nu i alla fall. Kommer ändå missa matteprovet på måndag eftersom jag ska till Paris, men bra att kunna sen när man kommer tillbaka.
          Redovisning på småföretagande som gick rätt bra, till vår förvåning, och sen att skriva på svenska novellanalysen. Blev helt klar med kladden, 8 a4 sidor, ska bara skriva rent den och jag ska ju egentligen ha en lektion till på mig eftersom jag missade en förra veckan, men jag fejkade att jag ska vara borta nästa vecka på grund av knät så jag fick göra den på datorn hemma och skicka den under helgen. Rätt bra ändå, det enda stora som jag missar är matteprovet.


- What does SCB mean?
- SuperChocolateBear
- I love it!
- I knew you would...


HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!


Mitt hår blev så jävla bra idag, vill inte lägga mig för jag vill inte förstöra det, men antar att jag måste.
Förmodligen ser ingen av er skillnaden, men jag gör !



Kom på att jag måste berätta vad jag har ätit idag, helt underbart! Eller..?

Frukost; En halv kebabrulle, en chokladboll, ett glas fanta.
Lunch; Meny på donken
Mellanmål; Havreboll och energidryck
Middag; Chokladbollar, kanelbullar, flera glas fanta.

Nyttigt?


Börjar bli riktigt jävla trött på saker asså. Plugg hela tiden och jag har inget annat för mig än att sitta vid datorn eller titta på tv. Man blir helt rastlös liksom. Jag behöver någonting annorlunda som kan göra mig glad lite då och då, jag behöver det!
Försöker köra så mycket rehab jag kan, även fast det smärtar som fan, så jag kan börja träna igen så fort som möjligt.



Som tur är så har jag Pato och Milan som ger mig glädje, men det kan ju vända närsomhelst..




Nu ska jag prata vidare med Charly i telefon, titta klart på scrubs och sen plugga lite innan jag somnar.

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: sofie

- What does SCB mean?

- SuperChocolateBear

- I love it!

- I knew you would...



jag såg också! älska scrubs! <3 :D

2008-09-28 @ 00:48:01
URL: http://allaboutsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0