Fifalördag

Igår kväll gjorde jag ingenting, satt hemma vid datorn bara, bakade chokladbollar också som blev jättegoda.
Idag har jag lirat fifa nästan sen jag vaknade. Eller jag har lirat väldigt mycket i alla fall. har tagit några pauser och så, men det går så bra just nu så det är bara kul att lira.

Såg såklart Sveriges match också men det hände ju inte så mycket så jag var inte så värst koncentrerad. Synd att dom inte lyckades vinna mot Albanien, som för övrigt har den coolaste arenan, i och med att den var omringar med höghus, samt helt öppen vilket innebär att alla som bor i höghusen runt om kan se på alla matcher.

Imorgon måste jag sitta och plugga hela dagen typ. Har massor småläxor som är jobbiga, men dom måste göras ändå. Kanske åker och tittar på en tjejkompis match, men det är osäkert.
Tittade lite på Pirates of the Carribean nyss, men nu ska jag fortsätta lira lite Fifa.

Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lojs

nån gång ska jag ta mig i kragen och testa :) du börjar övertyga mig om att det är gott! ^^



hihi, vi har ju bara de där vanliga lektionerna.. engelska, matte, geografi, samhälle.. men vi har skitbra lärare så det blir roligt och intressant :)



haha! bakat chokladbollar?! det är jag bäst på! Och snabbast!



synd att Sverige inte vann.. men de var sämst så de får skylla sig själva! ;(

2008-09-07 @ 00:15:03
URL: http://lojskojs.blogg.se/
Postat av: Maddiz

gud, nu blev jag jättesugen på chokladbollar!

ska gå och göra det nu bara för det, hihi. puss!

2008-09-07 @ 19:35:34
Postat av: Oerfaren

Bra val maddiz :)

2008-09-07 @ 20:58:07
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: maddiz lingon :)

kan ju bara berätta att dem blev hur goda som helst, så goda att jag fick göra om det idag igen! men kan ju lova att jag har gått upp minst 3kg nu, fan.

2008-09-08 @ 19:38:30
Postat av: Oerfaren

Haha, men jag gick upp lika mycket under helgen så det är lugnt ;)

2008-09-08 @ 23:24:52
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0