Fittäckeldag!

Efter att jag tagit bort stygnen kom jag hem och va megatrött, som vanligt. Fick lite ont i knät efter det, så jag låg mest i sängen och kollade på tv. Sov i några timmar också. Sen skulle vi åka och lämna in min mobil för alla knappar har lossnat typ, men precis när vi ska åka så ser jag att försäkringen inte gäller längre. SÅ JÄVLA IRRITERANDE! Nu måste jag lägga flera tusen på att köpa en ny telefon, fan vad sur jag blir!
Dessutom har jag jätteont i knät och är allmänt irriterade. Idag är har inte varit nån bra dag för mig.


Skön fotbollshelg. På söndag är det derby della madonnina, och sen är det sevilla-atletico också, två mindre lag som imponerat som fan. Dom kommer antagligen ta upp hela min söndag så kommer jag glömma packa och så kommer jag få stressa som fan klockan 3 på natten. Ska ju som sagt till Paris på måndag morgon. Ska bli skönt att komma iväg ett tag o bara shoppa loss. Får hoppas att jag hittar massor fint.

Nu ska jag kolla vidare på teven. Eftersom min dator är död använder jag syrrans, och man har ju begränsade möjligheter här, om man säger så, så är teven min bästa vän just nu. Imorgon ska mina kusiner komma hit tror jag. Får se vad som händer annars.


Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Lojs

haha, tack så mycket! :D det känns skitbra efter at ha varit så nära de senaste två åren ;/ är ju en match kvar, det skulle bli ännu bättre om vi håller vår nolla i förlust-kolumnen :)



vad skönt det lät att kolla på fotboll hela helgen ;) riktigt så slappt har jag det inte :P ännu...

2008-09-27 @ 11:06:49
URL: http://lojskojs.blogg.se/
Postat av: Lojs

haha, joo :)



har spelat match med 93-laget idag ;/ men dom är seriöst sämst i hela stockholm, så det är inte ens roligt.. känns skitbra att vara typ ensam back mot hela deras lag bara för att dom är så virriga...

men imorrn har jag match igen, och så måste jag pluggaaa ;(

2008-09-27 @ 17:36:25
URL: http://lojskojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0