Fittigt med plugg

Har faktiskt jobbat på rätt bra hela dagen i skolan. Först egelska, sen matte där jag faktiskt jobbade en liten stund, blev själv rätt förvånad. Efter matten var det 3 timmar håltimme, där jag spenderade 2 av dom till att jobba med småföretagande och göra klart vår plansch som vi ska redovisa på onsdag.
Den sista timmen satt jag på donken med Jenny och Sanna, som hade gjort en kravlista på hur deras tänkbara pojkvänner ska vara, så jag satt och kryssade för allt på deras lista som passade in på mig (28/30), och sen gjorde jag en egen lista. Den blev nog rätt lik tjejernas, men vissa saker var annorlunda. Tror dock aldrig att jag kommer hitta en tjej som har "alla rätt", så att säga.

Jennys och Sannas lista, syns inte så bra men det får duga;



Min lista, syns inte så bra här heller;



Sista lektionen var Naturkunskap, där vi skulle göra ett litet experiment som blev helt misslyckat, och sen skulle vi göra klart våra arbeten, men jag och Martin som jag jobbar med var redan klara så vi behövde bara skriva ut. Passade på att beställa Canal+ när jag ändå satt vid en dator.

Nu måste jag verkligen sätta igång och plugga, har en himla massa redovisningar, prov, läxor och inlämningar den här veckan. Har ingen tid att spilla!
Ska åka och fotograferas med innebandylaget senare ikväll också.


Ciao<3



Kommentarer
Postat av: S

Fin stil du har när du skriver, ärligt alltså :)

2008-09-23 @ 02:47:32
URL: http://akalillamy.blogg.se/
Postat av: Oerfaren

Haha inte jag som skrivit, det är jenny ;)

2008-09-23 @ 16:21:03
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA COMVIG :P

2008-09-24 @ 15:26:45
Postat av: Anonym

comviq*

2008-09-24 @ 15:27:12
Postat av: linn

ojdå, för mig duger humor och kåthet långt

2008-09-28 @ 20:12:18
URL: http://lbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0