Fittjobbig fredag

"Att våga är att fölora fotfästet en stund, men att inte våga är att förlora sig själv"

Någon som kan gissa på vad jag gått runt och sagt till folk för att förklara hur jag känner?
Antar att ni alla har massor tankar i huvet som förmodligen är fel. Jag kunde även säga det när någon puttades eller var allmänt dumma. Här har ni svaret:
"Jag är trött, förkyld och handikappad!"
Psykologilektionen var dock rätt chill. Det var mörk och mysig belysning i klassrummet, och efter en seg inledning på lektionen fick vi sätta oss i grupper, som vi för övrigt ska vara med resten av kursen varje gång vi har grupparbete, och diskutera några grejer. Måste bara säga att även fast läraren först verkade helt konstig så är hon rätt bra, hon tänker rätt mycket som jag, kan bli intressant. Sen skulle vi även diskutera sammanställningen av orden som vi tyckte beskrev vår klass. Skrev om det igår.
Efter det skulle alla grupper säga vad man kommit fram till, och alla grupper var överens; Vi är en väldigt barnslig, rörig och livlig klass som är kärleksfull och har jävligt kul tillsammans. Även om vi kan verka splittrade så kan alla snacka och ha kul med varandra. Det känns i alla fall mycket bättre nu än förra året, det syns på alla våra fikor vi tar i Cafeterian;



Här har vi då några av flickorna i klassen, och Per i bakgrunden. Som ni ser så verkar Sara väldigt snuskig när hon klappar sig själv på rumpan, men nu ska ni inte börja tro saker om vår klass, den är rätt skön ändå asså, hahaha!
Bara så ni vet så var det inte meningen att hon skulle göra sådär, utan jag är bara en helt sjukt bra fotograf som kan fånga allt på bild!


På Multimedia gick vi igenom hur man gjorde animationer och fick sedan sitta och träna på det, men det gick bara dåligt för mig. Jag gjorde det man skulle men inget utöver det, jävla äckligt skitprogram som vi får jobba med. Gick ut och chillade med några ett par gånger.
Kom hem vid 1, och sen dess har jag bara lirat Fifa.
Senare ikväll ska jag kanske chilla med några polare, annars blir det antagligen sängen, teven och jag. Fast ni kan ju alltid höra av er ifall ni har lust.


Citatet högst upp är rätt bra tycker jag.

Nu ska jag nog fortsätta med Fifa en stund tills jag tröttnar, Ciao<3


Kommentarer
Postat av: chris

saknar dig bob

2008-09-05 @ 17:00:41
Postat av: Lojs

Okej, nån gång... men jag käkar typ aldrig på donken xD



neeej! det är skönt! börja 8, ha två stycken tvåtimmarslektioner och sen sluta runt tolv! :) det är ju sköönt! Fast jag har bara vanliga tråkiga lektioner :/ typ geografi, engelska, samhällskunskap och matte. Det är det enda jag har... + spanska och idrott :P



2008-09-05 @ 23:49:30
URL: http://lojskojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0