Fittkamera

Började dagen med att bråka med syrran på morgonen, men det var inte mitt fel så jag är rätt nöjd ändå. Fick skjuts till skolan och började med en jättejobbig engelskalektion där läraren pratade enormt mycket och sen fick vi skriva ett brev. Fast brevet är jag rätt nöjd med måste jag säga.
          Därefter var det mattelektion, och som vanligt var det väldigt få som fick nåt gjort, men jag måste ta hem boken och jobba nu för jag kommer missa typ 3 lektioner. När helvetesmatten tog slut var det mat, och ännu en gång var det kaos i matsalen. Det är helt jävla sjukt hur mycket folk det är där varje dag när vi ska äta. Det är som att skolans alla elever har lunch samtidigt, för om man är kvar där i 20 minuter är det helt tomt. Nåt måste göras, bort med 92orna röstar jag på!
          Senare var det småföretagande där vi skulle göra klart vårt grupparbete, men det hann vi såklart inte för vår lärare är störd och ger oss minimalt med tid. Till slut var det svenskalektion då vi skulle hålla på med novellanalysen, så jävla värdelöst asså. Fattar ingenting, känns så jävla dåligt just nu.

Mellan småföretagande och svenskalektionerna gick jag till cafeterian och köpte den här mumsiga saken. Den var jättegod och den kommer jag köpa många gånger igen.


Dessutom hade jag på mig min "Jag vill också vara lesbisk" tröja, och när jag gick in i cafeterian var det massor tjejer som gick förbi. En av dom va ashet och såg min tröja och garvade jättemycket, då blev jag rätt glad.

Passade på att ta lite bilder eftersom jag ändå inte fattade nåt på svenskan, men det är nåt fel med min kamera. När man tar en bild och sen kollar på den så är det som att den har zoomat in av sig själv och det går inte att ändra tillbaka, blir så jävla irriterad!
Fast nu märkte jag att bilderna på datorn blir normala, så det är ju bra i alla fall;

Såhär ser jag ut på svenska lektionerna när man bara vill gå hem och sova



Och såhär ser Jenny ut när hon försöker hålla koncentrationen uppe på en svenska lektion;


Kommentarer
Postat av: jemps

hahaha men fin bild!

2008-09-10 @ 22:26:22
Postat av: Alison

söta bobbo! :)

2008-09-10 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0