Håltimmesmåndag

Ja det finns inte så värst mycket att berätta om idag, och helt ärligt så orkar jag inte skriva ett såntdär jättelångt inlägg, så jag tänkte mest lägga in lite bilder som togs under vår 3 timmar långa håltimme idag;


En liten repris på företagsekonomin, fast det här var på matten idag. Känns som att mobilen och iPoden är en stor del av mina lektioner.




Söta Per, och helt enormt söta Emmie, under håltimmen. Filmade även en skön film på dom, har ni tur så kommer den upp här på bloggen om nån dag.




Min käraste bästaste tjejkompis Jenny som är påväg att ge upp.




I'm the ganjaman?




Lite mys med Gårde är aldrig fel<3





Förresten så fick jag full pott på engelskaförhöret idag, känner mig jättenöjd. Fast på matten gick det som ni kanske nu förstått inte så bra. Naturkunskapen är dock rätt rolig, lugna chillektioner liksom, synd att det bara är så sent på dagen.
Tack vare att jag pluggade en del i helgen slapp jag göra nåt idag. Kom hem lite innan 5, och sen dess har jag klippt mig, lirat fifa och tittat på nytt avsnitt av både Entourage och Prison Break.

Entourage är världens bästa serie, bara så ni vet!

Juste, min vän Elin som också ska operera knät, fick idag veta att vi ska opereras på samma ställe, samma dag. Rätt kul faktiskt, hoppas vi träffar på varandra där.

Nu blir det sängen och teven tills jag somnar. Imorgon börjar jag 11 och slutar 3.


Ciao<3

Kommentarer
Postat av: jempi

sööt<3

2008-09-09 @ 15:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0